اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۰۳۵۴۱
فقط نیاز داشتیم بدشانسی دست از سر ذوب‌آهن بردارد
احمد جمشیدی، سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: فقط نیاز به این داشتیم که بدشانسی دست از سر تیم ما بردارد که خوشبختانه در بازی با شاهین این اتفاق رخ داد.
۱۲:۴۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۸
وانانیوز|

احمد جمشیدی در خصوص برتری تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل شاهین بوشهر اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم. پیش از این هم گفته بودیم که تیم ما کیفیت بالایی دارد و فوتبال خوبی بازی می‌کند. فقط نیاز به این داشتیم که بدشانسی دست از سر تیم ما بردارد که خوشبختانه در بازی با شاهین این اتفاق رخ داد.

وی افزود: تیم ما در چند بازی اخیر با اینکه بازی‌های خوبی انجام می‌داد، اما نتیجه مطلوبی نمی‌گرفت و این هم از بدشانسی بود و هم از کم‌لطفی داوران. واقعا در برخی از بازی‌ها حق ذوب‌آهن شکست نبود و امیدوارم دیگر آن اتفاقات رخ ندهد. همچنین امیدواریم با تلاش همه اعضای تیم ان‌شاءالله روند پیروزی‌ها را حفظ کنیم و به جایگاه واقعی خود در جدول برسیم.

سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به این که علیرضا منصوریان با این پیروزی کمی از بحران خارج شد، تصریح کرد: همچنان مثل گذشته از همه اعضای تیم حمایت می‌کنیم چراکه می‌دانیم با همین بازیکنان و کادرفنی می‌توانیم به جایگاه مدنظر خود دست پیدا کنیم. ما ایرادی در کادرفنی ندیده‌ایم و خداراشکر با این پیروزی هم کمی فشار از روی تیم برداشته شد تا منصوریان و کادرش با آرامش بیشتری به کار خود ادامه دهند.

انتهای پیام/

 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین